Рубрика: «Ելք» ստուգատես

Իմ զգացողությունները ճամբարի վերաբերյալ

Բարև ձեզ, ես Արեն Աբրահամյանն եմ: Այսօր ես ձեզ կպատմեմ իմ զգացողությունները ճամբարի վերաբերյալ: Ինձ ճամբարը շատ դուր է եկել, որովհետև այնտեղ շատ լավ է անցնում ամեն օրը: Մեր ճամբարային ծրագրում եղել են ազգագրության փառատոններ, տրամաբանական խնդիրներ, օրվա ամփոփում, ճամբորդության նախապատրաստում դեպի Սևաբերդ, (այնտեղ շատ գեղեցիկ և լավ էր) ճամփորդություն դեպի Սևաբերդ, մակերես, այսօրվա ամփոփումը, նույնպես տրամաբանական խնդիրներ, այսօրվա ամփոփում, ստանալ անրաժեշտ թվերը և նույնպես այսօրվա ամփոփում: Շատ լավ օրեր են անցել: Դե ինչ, այսօր այսքանը, ցտեսություն:

Автор:

Ողջույն, ես Արենն եմ: Սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Արևելյան դպրոցի 3-2 դասարանում: Շատ եմ սիրում իմ դպրոցը, ընկերներիս; Ազատ ժամանակ հեծանիվ եմ վարում, զբաղվում եմ սպորտով:

Իմ զգացողությունները ճամբարի վերաբերյալ: Один комментарий

Оставьте комментарий