Рубрика: Մայրենի

Չարենցյան օրեր

Ընտրիր Չարենցի բանաստեղծություններից մեկը, տեղադրիր բլոգում, դուրս գրիր անծանոթ բառերը, բառարանի օգնությամբ բացատրիր։ Ապա գրիր, թե ինչու ընտրեցիր այդ բանաստեղծությունը, ինչն է քեզ դուր եկել։

Ինչ որ լավ է՝ վառվում է ու վառում,
Ինչ որ լավ է՝ միշտ վառ կմնա.
Այս արև, այս վառ աշխարհում
Քանի կաս՝ վառվի՛ր ու գնա՛։
Մոխրացի՛ր արևի հրում,
Արևից թող ոչինչ չմնա,-
Այս արև, այս վառ աշխարհում
Քանի կաս՝ վառվի՛ր ու գնա՛։

Անծանոթ բառեր

Հուր-կրակ

Ապա գրիր, թե ինչու ընտրեցիր այդ բանաստեղծությունը, ինչն է քեզ դուր եկել։

Ես ընտրեցի այն, որովհետև նրա նախադասությունները շատ գեղեցիկ է:

Автор:

Ողջույն, ես Արենն եմ: Սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Արևելյան դպրոցի 3-2 դասարանում: Շատ եմ սիրում իմ դպրոցը, ընկերներիս; Ազատ ժամանակ հեծանիվ եմ վարում, զբաղվում եմ սպորտով:

Оставьте комментарий